KajsaDavida

It isn't enough for your heart to break because everybody's heart is broken now.

Publicerad 2011-12-01 11:56:47 i Allmänt,

Haha jag är fortfarande lika dålig på uppdatering..
SKÄRPNING KAJSA!!
Haha jag har så ont i ryggen och nacken.. :( Frida och jag gjorde en så grov vurpa igår så jag slog i ryggen och bakhuvudet i golvet och hon slog i knäna.. Ajaj!
Men bortsett från det så har jag faktiskt en bra dag. (Även om jag försov mig..)
Och min mössa har kommit nu! Så jag ska hämta den sen.. :'D Och även köpa lite julklappar. :)
Nu börjar min lektion!
Puss!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Postat av: klaudia

Publicerad 2011-12-01 19:46:20

http://weheartit.com/entry/18620460

http://weheartit.com/entry/18620429

tnkte bara att du inte kanske har sett dessa, fast det har du förmodligen, men här får du dessa två bilder ändå ;)) PUSS :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela