KajsaDavida

We change, whether we like it or not.

Publicerad 2011-12-14 17:40:46 i Allmänt,

Det blir ett till inlägg nu bara för att jag ska plugga historia alldeles strax. Bara två prov kvar. Bara två dagar kvar. SEN är det helg och det ska bli så skönt. :)
Idag slutade jag klockan två och då träffade jag min Jesper som följde med mig till stan en stund. Jag köpte lite julklappr till mamma, pappa, Sofie och Ellen. :) Det går bra nu! Jag har bara några kvar och de kommer jag förmodligen köpa på lördag.
Nej nu är det dags för mig att trycka in lite gammal historia i skallen. Sedan ska jag läsa och slå in julklappar.
P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela