KajsaDavida

Can I be the only girl in your world?

Publicerad 2011-11-21 10:28:24 i Allmänt,

Herregud vad jag har  uppdaterat dåligt! :o Haha det är inte lätt på helgen! :)
Jaa, lördagsmorgonen/förmiddagen var sjukt chill.. Ellen, Johan och jag gick upp gaaanska sent, och åt pizza till frukost. Och sedan åkte vi hem, vi var hemma hos Ellen lite innan fem tror jag, då gjorde vi tacos och sedan kollade vi på Eva och Adam och åt godis. :) Mys!
Och igår var jag på bio med Jesper. Vi kollade på In Time och den var sjukt bra. Den kan jag se igen. :) Ja, Så min helg har varit väldigt bra faktiskt. :)
Snart ska jag skriva Dag 23, och det känner jag att det behövs för det var ett tag sedan jag skrev det där. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela