KajsaDavida

Dag 10 - Dina top 5 låtar på spotify och varför

Publicerad 2011-11-04 21:36:41 i Allmänt,

De fem låtar jag lyssnar mest på på spotify är:
1. Sexy and I know it - LMFAO    -     Bara för att den är så SJUKT SKÖN! Hahah, den äger! :) (ÄLSKAR dock alla låtar som LMFAO har gjort. :))
2. Mistletoe - Justin Bieber     -     För att jag längtar till julen och det är en superbra låt. Man märker att han har vuxit upp.
3. Knockout - Lil Wayne och Nicki Minaj     -     Helt enkelt för att den är U N D E R B A R!
4. Super bass - Nicki Minaj     -     För att det är en av de bästa låtarna jag någonsin har hört.
5. Call your girlfriend - Robyn     -     Går inte tröttna på den! Såååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela