KajsaDavida

Dag 11 - Hur ser ditt perfekta liv ut?

Publicerad 2011-11-06 21:56:46 i Allmänt,

Hmm jag visste inte att ett liv kunde vara perfekt? Tydligen så är det ju alltid något som fattas i allas liv..
Men i mitt drömliv så skulle jag vara gift och ha barn med Johnny Depp. :)
HAHA nej men det liv jag önskar att jag får, (nu tänker jag på när jag är vuxen) så har jag världens bästa man och 2-3 underbara barn och jag jobbar med något inom turismen. Vi bor i ett stort, fint hus någonstans på östkusten i USA, antingen i New York eller i Florida. Vi reser också mycket med familjen, minst en gång om året är vi utomlands.
Ja, det finns väl inte så mycket mer att säga om det. Om det är något om det ni undrar över så är det bara att fråga mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela