KajsaDavida

Dag 13 - Saker du är stolt över, som du är och saker du gjort

Publicerad 2011-11-07 21:12:38 i Allmänt,

Haha herregud detta är svårt.. Det är alltid lättare att skriva om saker man inte är stolt över. "Det är missarna man minns".
Men det jag är mest stolt över är att om jag bestämmer mig för att jag vill uppnå något så ska jag göra det också. Det sa min kusin i lördags faktiskt. Haha han sa typ såhär: "Om Kajsa vill något, då gör hon det. Hon har velat bli flygvärdinna länge nu och det kommer hon bli också.". Hihi gulligt! Och ja, jag vill bara inte bli det, jag SKA bli det. Så är det bara. :) Haha det är väl det jag kommer på just nu!
Nu är det iallafall dags för mig att lägga mig i sängen och fortsätta plugga. :)
God natt, puss!

Kommentarer

Postat av: porrperra

Publicerad 2011-11-07 22:01:56

din blogg är fin :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela