KajsaDavida

Dag 17 - Önskelista av saker just nu

Publicerad 2011-11-11 15:09:47 i Allmänt,

Jag kör detta lite snabbt sådär, för jag ska med en buss snart! ;)
Ni får min önskelista till jul som jag börjat på:
Tandblekning + tandsmycke
Pirecing (tragus)
Sims 3
Hål i näsan
Justin biebers bok!!!
Massamassa örhängen (lika bra att önska sig, blir dyrt för mig om jag ska köpa nya hela tiden. (a) Jag har liksom sju hål i mina öron..)
Biljett till LMFAO och Avicii (Dock är båda (?) utsålda.. Osäker på Avicii men det är ändå 18-årsgräns där vad jag har hört..)
En utomlandsresa skulle inte heller sitta fel.
Och kanske en till utomlandsresa.
Och en resa till USA skulle jag inte tacka nej till.
Sist men inte minst vill jag ha JOHNNY DEPP <3 wiiie
Någon mer än jag som längtar till julen? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela