KajsaDavida

Dag 20 - Dina frisyrer/hårfärger du haft genom livet

Publicerad 2011-11-15 21:16:28 i Allmänt,

Jag är lite tråkig och tar bilderna från facebook, eftersom jag inte har några gamla bilder på den här datorn.. :)
Detta är typ min vanliga hårfärg. Brunt, som ni kan se. ;)
Sedan färgade jag mitt hår rött, vilket jag trivdes väldigt bra i.
MEN jag ville sedan göra något nytt så jag gick och blev blond. :)
Efter min "blonda tid" gick jag tillbaka till att bli brunhårig igen. :)
Och nu har jag brun/rött. :) Dock syns det inte så bra på bilden.
Och jag har i stort sett alltid haft samma frisyr. ;) När jag var mindre hade jag superlockigt hår. Men all denna färgning gjorde jag på ganska kort tid, så mitt hår är inte alls så lockigt längre. :( Men det går att fixa ibland, om jag orkar. :D Jag plattar det gärna också. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela