KajsaDavida

Dålig uppdatering!

Publicerad 2011-11-15 20:07:45 i Allmänt,

Jaa jag vet att jag har uppdaterat dåligt.. Jag ska försöka sköta det bättre. :D
Igår, efter skolan, kom Ellen in till stan. :) Vi gick på stan en liten stund innan vi bestämde oss för att fika. Så vi satte oss på Café Viskan och allt slutade med att vi satt där i några timmar och bara pratade en jädra massa skit. :) och när klockan var fem i sex kom jag på att jag skulle köpa en skjorta. (För er som inte vet det så stänger affärerna klockan sex). Så vi småsprang dit och så fick jag köpt den. :D Resten av den kvällen gick åt till att bara chilla.
Idag stannade jag faktiskt också i stan. Men den här gången var det Alexander som hängde med mig. :) Jag ville köpa en till sån skjorta för jag gillade den så mycket. :D Jag hittade även ett/en (?) "ear cliff". Ni vet, ett örhänge med en kedja som man sätter lite längre upp i örat. :) Supernöjd!
Jag stannar i stan i morgon också faktiskt. :o men det skriver jag om i morgon!
Nu sitter jag framför tv:n med en kopp kaffe och kollar på "Kär & Galen" som går på femman. :) Det börjar med att jag börjar gråta direkt! Haha!
Senare ska jag skriva dag 20 och 21. :)
Puss!
Någon kan väl köpa de här skorna till mig? JAG VILL HA!!

Kommentarer

Postat av: fsh

Publicerad 2011-11-15 20:53:13

jag köper ett par till dig om du köper ett par till mig!

puss på dig, my love <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela