KajsaDavida

fråågor!

Publicerad 2011-11-27 16:54:31 i Allmänt,

vad heter du i andranamn? - Davida

har du några piercingar? vart? - Ja, (om öron räknas så  har jag sju där) + naveln

sover du hellre själv eller tillsammans med någon? - Beror på vilket humör jag är på ;)

väljer du filmkväll framför utekväll? - Beror väldigt mycket på vilka jag ska vara med.

vad tycker du om med dig själv? - lite olika

din sämsta egenskap? - Jag har sjukt lätt för att bli sur.

är du dag eller nattmänniska? - Natt! Även om jag älskar att sova :)

vad har du på dig just nu? - Tights, linne och kofta. (underkläder också såklart..)

är du nöjd med ditt utseende? - jadå

vad vill du ändra med ditt utseende? -


är du i ett förhållande just nu? - Nope

har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Njaaa, jag vet inte...

hur många har du varit riktigt kär i? - två

vad för sorts killar faller du för? - Det är olika. Faller för dem jag trivs bäst med oftast..

har du kysst en kompis någon gång? - Yep

hur många har du varit tillsammans med? - Hahah, för många


vem vet allt om dig? - Ellen, Sofie, Jesper

vem skulle du vilja träffa just nu? - Alla minan närmaste... :(

vem saknar du mest just nu? - Jag vet inte...

vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Jesper

vem krama du senast? - Sofiiiiie

vem står dig närmast? - Ellen, Sofie och Jesper

vem vill du träffa oftare? - Alla..

vem är mest partyprisse? - Vet inte.. Sofie tror jag ;)

vem är snyggast? - Alla mina vänner är snygga! (Nästan alla iallafall ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela