KajsaDavida

Hej dålig uppdatering!

Publicerad 2011-11-19 18:13:11 i Allmänt,

Jaa som ni märkt så har jag ju inte uppdaterat så bra.. Men det kommer snart igen!
Igår vig ungefär halv sju åkte Ellen och jag till hennes pojke för att lämna våra saker där (för vi skulle sova där) och sen gjorde hans underbara mamma tacos till oss tre och Linus, innan vi drog till festen.
Kvällen var väldigt bra, förutom vissa personer som var som en finne i röven. En del vet nog vem/vilka jag menar.. -.-
den här morgonen/dagen har varit sjukt chill och det kommer den fortsätta att vara. :) det blir myskväll med min Ellen! :)

Puss!

Kommentarer

Postat av: Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]

Publicerad 2011-11-20 19:57:45

HEJ!

nu drar jag IGEN igång veckans blogg. i morgon ska förra veckans vinnare bytas ut till en ny blogg som får reklam på min blogg i en HEL veckas tid! super va?

vinnaren publiceras i min meny på sidan med bild och länk så alla kan se och trycka sig in på kanske just DIN blogg? super va? klicka bara här : http://deniseholmsten.blogg.se/?tmp=20161418 och säg att du är med!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela