KajsaDavida

I can take you straight to heaven!

Publicerad 2011-11-18 15:58:02 i Allmänt,

Okej, min dag blev lite upp och ner.. Typ som allt är just nu.. Men det gör inget, för jag har en grym kväll framför mig. :) hoppas jag iallafall! Och där brukar det alltid bli bra. Jag ska nämligen till Örby, :) PARTEEY! Haha!
Dock måste jag fortfarande ta det väldigt lugnt pga sjukan. Men det går bra ändå. :)
Jag satte mig precis på bussen hem och hoppas på att EllenPellen möter mig vid stationen i Svenljunga så drar vi hem till mig och myser lite innan vi drar till hennes pojkvän. :) sedan drar vi vidare till festen. :) YaaaY! Toppen! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela