KajsaDavida

I miss you and it kills me.

Publicerad 2011-11-02 21:11:50 i Allmänt,

Åh vilken härlig kväll!
Mina underbara saknade föräldrar är äntligen hemma igen efter en vecka på Teneriffa. De var där eftersom en kompis till dem gifte sig där. Grattis till er, Anki och Peppe! (Herr och Fru Anki ;)).
Kvällen blev inte heller sämre av att jag satt och längtade efter glass i soffan i en timma och  när jag väl gick ut i köket för att titta i frysen så HADE VI GLASS!!! :D:D Åh vad glad jag blev!
Så nu sitter jag här i min nya tröja jag köpte igår och äter glass. :3 gott!
Ha en bra kväll allihopa!
Puss ♥
Min tröja, från gina. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela