KajsaDavida

I speak fluent sarcasm.

Publicerad 2011-11-07 18:01:59 i Allmänt,

Ojojoj vad jag har varit dålig på att uppdatera. :o Jag skrev ju att jag skulle skriva dag 12 igår, men det är fan inte lätt att skriva om det så jah skiter i det. (a) hihi! Däremot kommer jag (förmodligen) göra dag 13 idag. Men det blir senare isåfall.
Idag var jag ju i skolan för första gången på tre veckor. Det kändes askonstigt.. Och jag har en del att göra, så jag ska fortsätta plugga nu. :)
Ja, min kväll kommer bestå utav plugg, plugg och plugg.. Fast Sophie och jag ska nog kolla på Hot Rod senare. Haha så underbar film!
(För er som inte vet det så är Sophie min syster och Sofie är min kompis. Kom bara att tänka på det nu, för det brukar vara en del som inte fattar vem man snackar om när man bara säger Sofie/Sophie. Haha!)
Puss ♥
Och en grym bild jag hittade på 9gag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela