KajsaDavida

You light up My world like nobody else.

Publicerad 2011-11-28 08:31:29 i Allmänt,

Kylan dödar!
Usch vad kallt det är ute.. Jag vill hellre ha sommar, men om man bara tänker efter så är det faktiskt väldigt mysigt med vinter också. Speciellt nu när folk har satt upp julbelysningar och sådant. :) inte långt kvar till julafton!! Wiiie!
Jag sitter på bussen till skolan just nu. Utan Annie... Annie, jag hatat din mage, bara så du vet! Hoppas du mår bättre snart. <3
Och min underbara vän Stina fyller 16 år idag. Grattis! <3

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2011-11-28 12:08:11

Tro mig Kajsa kg hatar med min mage :( så hata på.. Vill bara ha 8 dec nu så jag får reda på vad felet är !!!! Fuck it..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela