KajsaDavida

Dag 04 - Din bästa vän

Publicerad 2011-10-29 23:39:47 i Allmänt,

Nu är det ju så att jag har ju inte bara en bästa vän, jag har fler. Så jag skriver om alla. :)

Ellen "Lenny" Boström. En tjej som jag har känt i sex år varit bästa vän med i fem år. Vi började i samma klass i fyran, i femman blev vi bästa vänner och har varit det sedan dess. Vi fann varandra ganska snabbt vad jag minns. Så i fem år har hon varit den jag först går till när jag behöver prata med någon. Vi kan prata om verkligen vad som helst och vi vet allt om varandra.
De första två/tre åren av vårt "förhållande" (haha ;)), så bråkade vi en hel del. Gaash, hemskt! ;) Men vi har alltid hittat tillbaka ganska fort tycker jag. :) Fem år och vi håller fortfarande ihop. :)

Sofie Ohlsson. Hahaha jadu, Knubbis Rubbis sofievindruva arab1 osv osv. Vart ska man börja? Min knubbis och jag är nog de konstigaste människorna som finns. Vi gör lite sådär lagom spontana random saker. Haha.
Vi har känt varandra sedan jag gick i sexan tror jag. Vi lärde känna varandra genom Pellen. Sofie och jag vet också allt om varandra. Och hon är knäpp. Jag är nämligen hos henne just nu och hon blåser håret och så slutar hårfönen att funka. "vafaaaaan?" säger hon då och märker att hon drog ur sladden.. HAHA pucko.

Annie Almgren. Hon är den person som jag känt allra längst. Vi träffades första gången när jag var nästan ett år och hon var nyfödd. (Haha ja, jag är född i februari och hon i december). Och vi har hängt ihop genom hela livet. Vi har även gått i samma klass sedan vi började ettan och vi gör det även nu i gymnasiet.
Och herregud vad vi har bråkat genom våra dagar. Inte nu på några år, men när vi var mindre. Haha shit.. Nu för tiden pratar vi fortfarande om allting.
Världens bästa barndomsvän!

Frida Hedberg. En tjej som jag lärde känna nu i gymnasiet. Hon går i min parallellklass och hon, Annie och jag tillsammans är GALNA. Haha underbara Frida. Du förgyller verkligen mina dagar. Frida är alltid glad (nästan ;)) och hon får mig alltid glad om det är något problem. Så fort vi träffas i skolan så berättar vi allting om det har hänt något.
Det känns som att Fridisen kommer vara en stor del av mig och mitt liv väldigt länge och det käns bra.

Jesper Fälth. Även känd som min man! (Vi är gifta på facebook för er som inte vet). Han vet allting som händer mig och är även en som jag kan prata med om allt. Han får (oftast) veta allting så fort det har hänt.
Vi har känt varandra i snart ett år men han är redan en stor del av mig. Han äääger!


Jag älskar er mina små änglar. Ni är guldvärda och utan er skulle jag inte klara mig.
Knubbis och jag <3
Anniebabe <3
Lenny, jag och Sofie <3
Och min vackra Frida <3

Kommentarer

Postat av: fsh

Publicerad 2011-10-30 13:43:00

åh, min fina kajsa!

jag älskar dig!!! du är så underbar! jag kommer troligtvis till svenljunga imorgon, då måste vi träffas.

behöver prata med dig.

puss, du är bäst! <3

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-10-30 18:58:49

Om det är någon som är underbar så är det du Frida!

Ja, Annie sa att ni kunde komma hit isåfall!

Haha vi har nog mycket att prata om.. TVÅ VECKOR HAR GÅTT sedan vi träffades senast :(

Du äger! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela