KajsaDavida

Dag 06 - Framtida planer/drömmar

Publicerad 2011-10-31 21:18:37 i Allmänt,

Om allting går som jag vill så har jag nästan hela mitt liv planerat.
Först och främst ska jag såklart gå ur gymnasiet och när jag har gjort det är jag 19 år och då vill jag åka till USA och jobba där i ett år som au pair. Till exempel som barnflicka eller något sådant. När jag kommer hem därifrån är jag 20 år och då hade jag tänkt söka jobb och jobba ett år tills jag är 21. Då vill jag gå och utbilda mig till flygvärdinna och sedan arbeta som det såklart.
Efter det vill jag även arbeta lite som reseledare/guide och sådant. Jag vet inte hur jag ska hinna med allting för mellan allting måste jag ju ha hittat en kille, och sedan vill jag ju bilda familj och sådant.
Jag vill självklart ha en man och tre barn. Helst en son som ska heta Kevin och en dotter som ska heta Denise och den tredje får bli vilket som. :D Haha! Jag vill också ha en hund, en mops, som ska heta Knut eller Kurt.

Kommentarer

Postat av: fsh

Publicerad 2011-10-31 22:19:23

underbara planer min fina!

du och jag åker till usa tillsammans och au pairar tillsammans, haha :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela