KajsaDavida

Do more of what makes you happy.

Publicerad 2011-10-06 09:09:05 i Allmänt,

Gash, den här dagen började INTE bra. Det började med att jag försov mig och vaknade en halvtimma innan jag skulle gå till bussen och när jag väl skulle gå så pissregnar det ju ute. :( Och när Annie och jag hoppar av bussen vid resecentrum och väntar på bussen bort till skolan så kommer inte den. och inte nästa. och inte den efter det heller. Så vi kom nästan försent, men nu är vi i alla fall här.
Men efter regn kommer solsken, right? För vi fick nyss reda på att vi är lediga i morgon!! :D Så det gör det värt att ha en dålig dag idag ;) Wiiie
Puss

Kommentarer

Postat av: fsh

Publicerad 2011-10-06 12:15:08

och så fick ni ju träffa mig, och då blev eran dag bättre än bäst!! :D <3



men ja saknar min toffs... </3

Postat av: Linus

Publicerad 2011-10-06 13:03:05

och jag då va, fick vänta tills 5 över 8 busse typ! ;o

Postat av: Maritha

Publicerad 2011-10-06 15:49:13

Ett tips, prova med att gå upp när klockan ringer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela