KajsaDavida

Ingen bra dag!

Publicerad 2011-10-03 20:39:39 i Allmänt,

Det känns inte särskilt bra att börja bloggen med att klaga. Men det har verkligen varit en minst sagt knepig dag. Den började som vanligt, men spårade senare ut totalt och allt blev uppochner. Mycket förstördes men jag vill inte skriva ut allt här för de som inte har med det att göra behöver inte veta! :)
Men efter skolan blev det dock bättre. Då kom Ellen in till stan och vi tog en fika och gick sedan runt i stan. :) Köpte dessutom en ny, supermysig kofta! :D Tack för dagen Pellen, bror! ;)
Tack mina fina vänner för att ni gör allting så mycket bättre! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela