KajsaDavida

this world is mad

Publicerad 2011-10-09 17:10:16 i Allmänt,

Hejsaaanhejhej!
Åh jag blir sur! Det funkar ju inte att blogga från mobilen. :s dåligt...
Men aja, nu är jag i alla fall hemma från jobbet. Det har varit en lång dag idag. Men guuud vad skönt det är att komma hem nu. :)
När jag satt i kassan lite tidigare idag kom det en gammal gubbe typ, (inte riktigt gubbe, men nästan), och han skulle betala sina grejer med sitt kort men så hade han inte tillräckligt med pengar på det så han betalade 40 kr kontant men det räckte inte ändå och så tog vi bort två paket cigaretter och då fick han betala nio kronor. Men det var tydligen för mycket. :o Så han blev asarg. PÅ MIG?! :o aa.. tänkte att ni vill veta det.. Ville bara ha något att fylla ut med. ;) Och kan tillägga att det var lite pinsamt.... hihi
Men nu går jag direkt över till plugg. :) Det ska bli skönt med skola i morgon! :)
Puss
image description
Puss på min Knubbis <3
image description

Kommentarer

Postat av: knubbis

Publicerad 2011-10-09 19:28:10

pusspådej min älskling <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela