KajsaDavida

Walla!

Publicerad 2011-10-31 13:22:33 i Allmänt,

Har precis vaknat och ätit frukost med Sofie. :) Hon har sovit här i två nätter nu och det har varit underbart! :D
Vi hade tänkt baka massa idag, typ silviakaka och sen en kladdkaka, men nene, hon dissar mig och drar till Lidköping istället.. :( HAHA nej men hon ska upp dit så jag blir ensam hemma ett tag så jag får baka något själv istället. :)
Vilket jävla pucko hon är. Jag säger att hon kan fixa sig så hon kan dra hem, men hon är så jäkla envis så hon ska tvunget städa i köket före..
hahaha...
Nej nu ska jag fixa till mig lite och sedan baka muffins. :D
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela