KajsaDavida

Woop woop!

Publicerad 2011-10-05 20:37:39 i Allmänt,

Är hemma och har ätit nu. Drillen gick inte såå bra eftersom det regnade och var kallt. :( Men efteråt blev det mycket roligare. Vi fick nämligen reda på vart vi ska åka på jubileumsresa. Så i maj drar SUO med drill till ITALIEEEN! :D Ååh det kommer bli så kul! :D Haha jag taggar redan! Och det blir ju inte sämre av att vi har två stycker som fyller 18 där nere?! :D hahaha herregud! Grymt kommer det bli. :) Synd bara att det är så långt kvar.. Men det är värt väntan . ;)
Men nu är det dags för mig att plugga. Har historia-redovisning i morgon så måste fixa det sista. :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela