KajsaDavida

YOUR FACE - I like that shit

Publicerad 2011-10-04 19:03:17 i Allmänt,

Tuddiluu!
Skönt att vara hemma efter den här dagen! :o Usch för såhär långa dagar! Men ändåååå...
När jag hade gått av bussen gick jag in på ica och köpte två kanelbullar till mamma och mig. Sedan hämtade hon mig och när vi kom hem så fikade vi med bullar, kaffe och riskakor. GOTT! Och nu är det dags för mig att jobba på mitt historia-arbete som jag och några ska göra en redovisning om på torsdag. Pust! :( Men, måste man så måste man!
Puss!
Min favoritFrida<3
<3

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-10-04 19:20:40

kanelbullar (L)

Postat av: fsh

Publicerad 2011-10-05 16:41:11

puss på dig, min favoritkajsa<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela