KajsaDavida

I can forgive but I will never forget.

Publicerad 2012-04-02 19:01:42 i Allmänt,

Usch vad allt är upp och ner och fram och tillbaka just nu. Vet inte varför men så är det.
Dock försöker jag vara positiv och tänka på att efter onsdag har jag några riktigt grymma dagar framför mig.
Torsdag: Almåsdagen. Vi har massa aktiviteter på skolan och jag är med Annie och Andrea och fixar en av dem. :)
Fredag: LEDIG! På eftermiddagen/kvällen kommer några gamla goa vänner hem till mig för att mysa och ha det trevligt. :)
Lördag: Påskafton! :D Frida kommer hit någon gång på dagen. Vi åker sedan till Jesper Kling och stannar i Sexdrega över kvällen/natten för att ha det riktigt roligt och fira påsk, hihi. :)
Söndag: Tar förmodligen en chill-dag med min Fridis som sovit hos mig natten före.:)
Vecka 15 är det looov! Underbart! Jag ser verkligen fram emot det. :) Jag ska träffa massa vänner, jobba en del och njuta riktigt mycket. :)
Nu får ni ta en titt på massa fina bilder jag tog nyss. ;) Och jag ska fortsätta skriva på mitt "tal" jag ska hålla på onsdag. (Nationellt prov i svenska..)
Pusspuss!
Och jag lovade ju faktiskt att jag skulle lägga upp bildet från när Tina sminkade mig såå.. Här kommer några. :*
'

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-04-02 23:19:22

jag har, utan tvekan, den vackraste bästaste vännen på denna jord.

punkt slut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela