KajsaDavida

Min helg.

Publicerad 2012-04-09 21:33:40 i Allmänt,

Jag har hart en grym helg faktiskt. Tack till alla människor som har gjort den till den bästa helgen på väldigt, väldigt länge.
Fredag - Jag var ensam hemma så jag bjöd hem några gamla kompisar. Ellen, Johan, Viktor och André. (Sofie också men hon kunde tyvärr inte). Vi grillade och hade det super mysigt. Lite senare kom Andreas, Rota, Johan och Jesper också. Riktigt kul! :)
Lördag - Dagen inleddes med städning innan Fridisen kom. När hon kom fick jag en påskpresent av henne. SÅ GRYM! Jag fick ett påskägg med två paket tuggummin och en påse djungelvrål. Haha så klockrent! För er som inte redan vet så har jag typ ALLTID med mig två paket tuggummin och djungelvrål är mitt favoritgodis. :) Och så fick jag ett spel med massa frågor om New York!!! :D:D Hihihi! Och ett linne med det här trycket på:
Riktigt klockrent det med måste jag säga. :) och så fick jag liite påskgodis också. :) Tack Fridisen! Älskar diiig! ♥
Vi tog det lugnt ett tag innan vi började göra oss i ordning inför påskfirandet. Vi fick skjuts av Sabina till Jesper Kling där vi spenderade några timmar med honom + Johan och Daniel. Vi åt pizza och hade det mysigt. :) Sedan gick vi till Jesper (ja, en till Jesper) där vi träffade lite annat folk och hade det lite kul innan vi gick ner till elden. Det är riktigt trevligt där måste jag säga. Efter vi hade varit där ett tag gick vi tillbaka till peson och stannade där tills det var dags att åka hem. Vilket innebar klockan 3 för Frida och mig och då var det fortfarande många som var igång. ;) Hoppas ni mådde skit dagen efter, då et man ju nästan att man hade kul. :) Skämt åsido. JAG mådde dok inte så bra i kroppen, och det gör jag inte än heller.. Jonas och jag gjorde en fin liten vurpa som gav mig ont i min högra kroppshalva och lille Fjunisen slog i ryggen. :(
Söndag - Vaknade upp och fick en riktigt underbar frukost. :D Frida gjorde pannkakor och Sophie åkte ner och köpte frallor. Så grymt! :') Hihi! Hela dagen gick åt till att nästan inte göra någonting fram till klockan sex eller något då vi gick ner till Andreas för att umgås med honom, Rota, Ante och Philip. Vi kollade på TRE filmer. Eller ja, Frida sov, vi andra kollade på filmerna. ;) Dock somnade jag under den tredje men men.. Hihi!
Måndag - Frida och jag åt de sista pannkakorna till frukost och sedan gjorde hon sig i ordning för att åka hem. Dock ligger hälften av hennes saker kvar här, vilket är ett ganska bra tecken på att hon borde stannat iallafall en natt till.. Men det kunde hon inte. :( Men vi ses snart igen! Hihi! Nu ligger jag här med mitt vattenglas och kollar på Sex And The City. LOVE IT! Så bäst. Dock har jag bara en säsong kvar. Jag känner hur jag långsamt dör inombords.. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag kolla om från början sen. :)
Morgondagen kommer bestå av en slö morgon och jobb på eftermiddagen. :)
Puss på er!
(blir inga bilder idag för jag orkar inte koppla in mobilen i datorn hihi!

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-04-10 00:22:07

okej, tre saker:

1. Jag var trött... okej?

2. Du & Jonas är sjukt begåvade

3. Jag älskar dig med! <3



och en sak till, TACK FÖR EN GRYM HELG. du är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela