KajsaDavida

questions.

Publicerad 2012-04-22 21:14:41 i Allmänt,

(Snodde denna av Fridisen)



Lovar du att vara ärlig?

100%!

 

Du heter?

Kajsa Davida Bäst Ragnhage

 

Smeknamn?

KajsaBajsa, Bajsa, Bertis (FRÅGA INTE VARFÖR)

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Finns så många!

 

Beroende av?

Godis (tyvärr), KAFFE, sällskap och min mobil..

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon. :)

 

Vad säger du för att imponera på någon?

"Jag är Kajsa Ragnhage." :D

 

Hur imponerar man på dig?

Om man kan få mig att skratta lätt så ligger man bra till. :)

 

Brukar du skratta för dig själv?

HAHAHA JA!

 

Vad står det i ditt senaste inkomna sms?

"Ring mig mannen" från Sofie :)

 

Var bor du?

I Svenljunga, AKA Texas...

 

Trivs du där?

Ja, men kommer inte bo här i framtiden eftersom jag vill bo i en storstad. :) (New York hihi)

 

Äger du några converse?

JA! Fyra par. :)

 

Vad har du för mobiloperatör?

Telesnor :)

 

Är du allergisk mot något?

Pollen.. Har dessutom väldigt känslig hy mot t ex solen, får lätt exem..

 

Hur svarar du i mobilen?

"Hej det är Kajsa."

 

Vem ringde du senast?

Sofie :)

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

Att jag ska möta henne vid bussen vid haöv tio, sen hänga med henne hem. :)

 

Sov du ensam?

Beror på vilken natt det är frågan om..?

 

När blev du fotad senast?

Innan idag..

 

Hur känner du dig nu?

Har lite ont i ryggen eftersom jag sitter som en jävla pöööse.... (Påse, för er som inte förstår oss bönder.. :))

 

Vanligaste färgen på dina kläder?

Allt möjligt, men jag har ju ganska mycket med leopard-mönster. :)

 

Hade du en bra kväll igår?

Ja. :)

 

Favoritband?

One Direction, Hollywood Undead, Katy Perry, Jessie J, Nicki Minaj, Bruno Mars finns många :)

 

Favoritdryck på morgonen?

Proviva♥

 

När brukar du gå och lägga dig?

Olika, men lägger mig i sängen mellan nio och halv elva typ. :)

 

Är du blyg?

Ibland :)

 

Sysslar du med någon idrott?

Nej, drillar dock. :)

 

Vill du hellre ha mail än brev?

Vet inte, brev är mer personligt, men mail är myyycket enklare. :)

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Nej, jag tror faktiskt int det.

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?

Tss säger jag inte här.. ;) MEN jag vill gärna testa att stå upp och kissa.. HAHA

 

Är du nöjd med ditt liv?

Ja, men det finns mycket mer jag vill ha ut av mitt liv. :)

 

Är du bortskämd?

Lite, ibland kanske.. :)

 

Vad gör du imorgon?

Shoppar med mami och jobbar på kvällen.

 

Vad är det värsta du vet?

Mycket... Fötter, när folk smaskar med munnen.

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?

Harry Styles ♥

 

Vad längtar du till?

Italien om 26 dagar, sommarlov..

 

En speciell dag du minns?

Påskafton förra året.

 

Hur gammal är du?

Sjutton!

Tycker du om någon just nu?

Jag tycker om alla mina vänner. :)

 

Du samlar på?

Damm.

 

Gröna eller röda äpplen?

RÖDA!

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Ringer inte, jag skriker/gråter i min kudde...

 

Gillar du golf?

Nja, mer nu är förr iallafall!

 

Vilken tid gick du upp idag?

Tjugo över sex. :)

 

Har du sovit i din egna säng inatt?

Ja :)

 

Snyggaste kändisen?

Eh jag kan inte välja....

Har du strumpor på dig nu?

Nope :)

 

Är det okej att gråta?

Självklart!

 

När grät du senast?

Innan idag, när jag kollade på satc...

 

Varför?

Det var sorgligt....

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Spara, resa och SHOPPAA!

 

Bär du glasögon eller linser?

Glasögon, när jag får låna någons :D

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

Nej, men jag gillar det :)

 

När går du upp ur sängen en helgmorgon?

Inte innan tio om jag inte ska ut på något....

 

Har du någon piercing?

Sju i öronen och i naveln :)

 

Vill du gifta dig?

JAPP

 

Vill du ha barn?

Ja, tre st. Kevin, Elliot och Denise :)

 

Solar du ofta?

I perioder..

 

Är du bra på att laga mat?

Om jag har recept :D

 

Är du flygrädd?

Absolut inte :)

 

Hur vig är du?

VÄÄÄLDIGT ovig...

 

Är du musikalisk?

Nej....

 

Vad dricker du helst när du är törstig?

Vatten!

 

Vilken är din favoritglass?

God glass..

 

Tycker du om sushi?

Aldrig ätit och kommer ALDRIG äta...

 

Vad äter du helst när du kollar på film?

Popcorn!!!!

 

Bor dina föräldrar tillsammans?

Ja :)

Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Natt. Jävligt mycket natt :)

 

Biter du på naglarna?

Inte längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela