KajsaDavida

Tiiime to paarteeyy!

Publicerad 2012-08-10 22:46:48 i Allmänt,

I morgon är det dags för 118-årsfest hos mina kusiner och då är det meningen att man ska klä sig färgglatt. Så jag tänkte börja redan nu med att kolla igenom min garderob efter vad jag har. När jag öppnade dörrarna till min garderob blir jag bara så deprimerad. Jag ser INGENTING som är färgglatt.. Klart jag har färgade kläder men ingenting som man lägger märke till. :( Gash! Måste sluta fika på VIskan och spara mer av mina pengar så jag kan köpa lite nya kläder. :D hihi! Har hittat en sååå fin skjorta på MQ som jag bara måstemåstemåste ha!! Spara Kajsa, spara! Hihi! 
 
Nu är det dags för mig att läsa mina nya tidningar som jag köpt hem! :) Sofies mode och chic är det som gäller ikväll! :)
 
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela