KajsaDavida

lol

Publicerad 2012-12-03 20:44:00 i Allmänt,

Hahahah roligt att kolla igenom alla utkast... Jag har lust att göra en sån här faktiskt.. Sååå det tänker jag göra :D
 

DAGENS VILL HA: En resa och massa nya skor..
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och en grå tröja med rärlor som en krage typ. :)
DAGENS FRISYR: Uppsatt.
DAGENS LÅT: Die Young - Ke$ha
DAGENS PLANER: Har inga planer kvar eftersom jag snart ska sova. :)
DAGENS SAKNAD: 1D-biljetterna :(
DAGENS DUMMASTE: Måndag. Säger väl allt..?
DAGENS MISSLYCKANDE: Försov mig en aning...

DAGENS DROG: Twitter.. Haha!
DAGENS KÖP: Har inte köpt något idag!!! :o Jävlar vad duktig jag är!
DAGENS GODIS: SKUMTOMTAR!!!!!!!
DAGENS HUMÖR: Trött men ändå hyfsat glad. :)
DAGENS CITAT: Hahaha ingenting jag kan komma på...
DAGENS ROLIGASTE: Hahah ingenting... 

 

Frågor om förhållanden
är du singel? - Yes! :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag vet faktiskt inte. Jag tror inte det. :)
kärlek eller sex? - Why not both?
har du varit kär i någon? - Ja :)
finns det någon för dig just nu? - Inte för tillfället. Trivs med att vara singel. :)

Frågor om dig själv
när fyller du år? - 1 Februari. 60 dagar dit och då fyller jag 18!!! :D
några utsmyckningar på din kropp, isf var? -  7 hål i öronen, och piercing i naveln :)
vad har du på dig just nu? - Strumpbyxor, långt myslinne och en tröja :)
vilken årstid är bäst? - Sommaren! :) Men just nu älskar jag faktiskt vintern också. :)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sovmorgon! Haha så jag har lång tid på mig att duscha, sminka mig och sådant. :)
vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina ögon förmodligen. :)
vad är du bra på? - Allt?
vem älskar du mest på denna jorden? - mamma, pappa och Sophie, och mina underbara bästa vänner ♥
sover du helst själv eller tillsammans med någon? - Själv!! :) Just nu i alla fall. :)

Frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? - Min dator och min mobil♥
vem vet allt om dig? - Frida, Annie, Ellen, Robin, Pontus och Jesper tror jag :)
vem är den roligaste av dina vänner? - Hahaha ingen slår nog Annie och mig när vi är igång!
vem är mest partyprisse? - Annie ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - Jesper. :)
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Jag. Helt klart. Och Annie. Man får inte glömma Annie.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Oftast går man väl själv? Haha

Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Alla tre, :)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja :)
vem är farligast i din familj? - Jag.
vem ser roligast ut i din familj? - Ingen, alla är skitsnygga....
vem är coolast? - PAPPA SÅKLART
har ni något husdjur? - nej :(
vem har du mest gemensamt med? - Hmm.. Jag är tydligen lik pappa till utseendet men ibland fpr jag även höra att Sophie och jag är ganska lika till sättet så jag vet inte. :)

vem står för underhållningen? - Alla hahaha! :)
vem sover du oftast med? - sover inte med någon av dem.. Sover ensam :D


Frågor om idag
vad har du gjort idag? - Varit i skolan. Och ätit mat har jag också gjort.
har du varit ledsen idag? - Nej inte ledsen :)
har du gjort något bra idag? - Ja! Jag ägde på matten :)
vad ska du göra nu? - När jag har skrivit klart detta ska jag nog gå ner och borsta tänderna sen lägga mig i sängen och ta det lugnt. :)
har du gjort något dåligt idag? - Nä det tror jag inte!
vad har du ätit idag? - Mat!
har du duschat idag? - Japp! :)
är du trött nu? - Lite! :)
vad händer imorgon? - Skola! Inget annat planerat!

SKOLAN

Går du i skolan? - Ja!
Har du varit i skolan idag? - Ja!

ANNAT
Hur mår du just nu? - Ganska bra! :)
Har du mer än 2 bh:ar? - Nej? Jag använder inte bh..
Har du piercat dig? - Öronen och naveln :)

TELEFON/MOBIL
Vem ringde du senast? Mamma :)
Vem ringde dig senast? Sofie :)
Vem var det senaste missade samtalet från? - Vet inte, någon jävla försöljare som ringer mig hela tiden...
Vem sms:a till dig senast? Robin!
Vem sms:a du till senast? Robin :)

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu?  Nej :)
Vad är klockan nu? 20:35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook och blogg.se

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Mamma heter det. Jag satt med henne innan jag gick upp hit till mitt rum. :)
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? - PAPPA träffade jag i morses. :)

ÖVRIGT
Gillar du punk ? - Nja!
Har du sminkat dig idag? - Nope :)
Isåfall, vad för smink ? - 
Vad har du på dig för trosor just nu? Svarta :)
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Använder ju inte bh.. Men om jag hade haft en nu så skulle den varit vit..


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu ? - Nee har på tv:n :)
I så fall, vilken låt föt tillfället ? - 
Vad gillar du för musik? - Väldigt olika! Men One Direction är ju mina favoriter. :)

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? Ja :)
Har du fler än 3 jeans?  Ja :)
Har du fler än 5 tröjor?  Ja :)
Har du någon märkesväska?  Ja :)
Har du resteröds-trosor?  Äääh vet inte :)
Har du en vit bh/topp? Ja :)
Har du en svart bh/topp? Ja :)
Har du märkesjeans? Ja :)
Har du märkeströja?  Ja :)

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Japp :)
Använder du Wax? Ne :)
Använder du ögonskugga? Ibland :)
Använder du kajal? Nä :)
Använder du hårspray? Ibland, men inte ofta :)
Använder du volymspray? Nä :)
Andänder du mouse? Ja men inte varje dag :)
Använder du deodorant? NÄÄÄ?! ;pPpPPpPPPpPPPpp
Använder du skiinspray? Nej :)
Använder du parfym? JA :D
Använder du ögonfransböjare? Ja :)
Använder du läppglans/läppstift? Ibland :)
Andänder du brunkräm? Nej :)
Använder du rouge? Nope :)
Uppsatt hår eller hängande? Beror på :)
Duschar du varje dag? Försöker att duscha håret varannan :)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Ne :)
Är du kär just nu? Nej :)
Har du kysst någon idag? Nope :)
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Trooor inte det
Har du ett förhållande? Nej :)
Är du romantisk? Kan väl hända hihi
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Haha neej??
Är du svårflörtad? Inte så... hahahahah
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Japp!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel just nu :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Japp! I typ lågstadiet :D
hur gammal var du när du kysste någon för första gången? - Vet faktiskt inte...
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - NEJ
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Alltså det är väldigt olika :)


Jag vet inte om någon faktiskt läser allt det här.. Men detta var det vettigaste jag kunde göra nu ;) 

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela