KajsaDavida

Act like a lady, think like a boss.

Publicerad 2012-02-16 14:50:00 i Allmänt,

Nu är jag hemma efter ännu en natt i Sexdrega. :) Jag har duschat och fräschat till mig lite och väntar nu på att min faster ska komma hit så vi kan fika och sedan åka. :D Dett aska bli så skönt!
Jag ska försöka ta lite bilder, (blir dock med iPhonen men det får alla nöja sig med) som jag kan lägga ut här lite senare.
Och jag kunde inte fixa sims.. Så förhoppningsvis kan Fridas bror Rickard hjälpa mig med det i morgon. :)
Dessutom har jag bestämt mig för att göra en sak. MEN jag tänker inte säga vad. Alla får vänta och se. :D Om ungefär två månader. ;)
Puss!
Jag. Älskar. Den. Här. Bilden.
Finner inga ord...

Kommentarer

Postat av: Frida Sofie Hedberg

Publicerad 2012-02-16 17:25:35

Finns inga ord som någonsin kan förklara hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig!

Har aldrig mått så bra som när jag är med dig, du är världens bästa!

Min andra halva <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela