KajsaDavida

Blame it on you!

Publicerad 2012-02-20 11:36:02 i Allmänt,

Tillbaka i skolan. YES!! Fast nej.. jag skulle verkligen inte klagat på att få en veckas lov till.
Måndagar är så dryga också. Börjar dagen med en lektion på tre timmar, lunch och sist spanska. Kaffe vill jag ha med. :(
Och det senaste har jag blivit så sjukt sugen på att tatuera mig. Jag har aldrig varit mycket för tatueringar men nu vill jag verkligen.. Två stycken till och med! :o
Dock vill jag skriva något annat. Och inte ha en text på revbenen, utan någit annat.
Och efter melodifestivalen i lördags (som jag inte var så insatt i efter att första låten var över) så blev jag kär på nytt. :D Haha nej jag skojade. Ingen slår Harry. Men gruppen youngblood är riktigt duktiga. Deras låt "Blame it on you" har spelats om och om och om igen i mina hörlurar. :) Jag tycker verkligen att ni ska ge den en chans.
Riktigt duktiga killar måste jag säga. :)
Och ja, jag har lätt för att bli småkär i "pojkband".
Vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela