KajsaDavida

Duktig Kajsa!

Publicerad 2012-02-09 20:36:35 i Allmänt,

Hahah är det jag som är bra på att uppdatera eller? Nej.. Tror inte det.
Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på drygt en vecka.. Men just nu händer det inte så mycket speciellt i mitt liv som är så kul att skriva om och då känner jag att det är lika bra att skita i att skriva iställer för att skriva "Jag har inte gjort något idag" varenda dag. ;) Haha men ja, nu är det ju snart lov och då händer det förmodligen lite roligare saker. :)
Idag blir det tidig läggdags för mig. Jag är lite krasslig så jag vill vila ut mig och så innan lovet börjar. :D Annars blir man ofta sjuk sådär lagom till att lovet börjar.. Inte så kul. ;)
Och dessutom har jag bestämt mig om hur jag ska göra med mitt hår. Jag ska ha långt nu, (förmodligen ljust till sommaren) och sedan när vi börjar skolan efter sommarlovet klipper jag av det och blir mörkhårig. :) Om jag fortfarande vill det då! :)
Här får ni lite random bilder från internet. (Ja för SÅ rolig är ju jag.)
Puss på er!
TA MIG DIT!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela