KajsaDavida

Gothenburg!

Publicerad 2012-02-26 11:29:09 i Allmänt,

God morgon!
Jag hade en riktigt bra kväll igår. Vi firade Fridas storebror Rickard och hade det mysigt. Frida, Rickard, Andreas och jag spelade massa kort och gjorde typ en frågesport. Och MATEN?! Åh så god den var!! Hihi
Nu sitter jag på bussen mot Göteborg tillsammans med min syster Sophie, kusin Lukas och faster Pernilla. Vi ska till min gammelfaster Gunilla och äta mat och sedan ska vi till Göteborsoperan och kolla på musikalen 'West Side Story'. Såå mysigt! :)
Jag skriver lite senare. Förmodligen efter musikalen. :)
Puss!

Kommentarer

Postat av: Stinodelfino

Publicerad 2012-02-28 23:39:14

Finaste kajsy!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela