KajsaDavida

Hope you feel beautiful today.

Publicerad 2012-02-28 18:47:04 i Allmänt,

Because i don't. HAHA så emo.... Nej jag skojade bara. :)
Jag har n'stan haft en födelsedag till idag. För några dagar sedan smsade Jesper Kling mig och skrev att jag skulle få en sen födelsedagspresent av honom. Och idag fick jag den.
En V for Vendetta-mask! :D Haha jag blev skitglad. :D För er som inte vet det så är det min favoritfilm och jag är kär i den masken.. Hihi! Tack räkan. :)
Och när jag kom hem låg det ett brev till mig på vår köksbänk. När jag öppnade det var det ett kort med en dikt på. Och när jag öppnade det så läste jag på baksidan och där stog det:
"Hej Bästis! Om jag ska vara ärlig så tänkte jag skriva ner allting med dig som gör dig sådär bäst som bara du kan vara. Men sen insåg jag att det finns varken papper eller ord som räcker till. Fast egentligen räcker det ju med att säga att du är bäst bara för att du är du.
Nu har vi känt varandra i ganska exakt ett halvår. Bara. Folk som träffar oss tror nog att vi känt varandra hela livet. Och ibland känns det ju faktiskt som det. Du är den som står mig allra närmst och du känner mig nästan bättre än jag känner mig själv.
Det finns ju som sagt inte ord som kan förklara hur mycket du betyder för mig eller hur glad jag är att just du är min bästa vän.
Orden på detta kortet förklarar ändå ganska bra...
Kajsa, Jag älskar dig
Pussar & kramar din Frida ♥"
Herregud så glad jag blev. Det var riktigt länge sedan jag fick något liknande. Tack! Du & jag hör ihop! Jag älskar dig! ♥
Klicka på bilden för att komma till hennes fina blogg. :)
Och från det ena till det andra. På torsdag, 17.15 smäller det. ;) Ni märker på freeedaag! :D
Puss!

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-02-28 21:01:50

puss hjärtat!

jag älskar dig något så otroligt, min andra halva! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela