KajsaDavida

Tjejkväll 18/1

Publicerad 2012-02-21 21:00:24 i Allmänt,

Annie, Frida och jag vaknade upp ganska tidigt på morgonen. Vi åt frukost och gjorde oss sedan i ordning för att åka till Fridas moster för att äta lunch. Vi fick sedan skjuts till City Gross där vi mötte upp de andra tjejerna.
Vi var tvungna att ta kort. INNE PÅ CITY GROSS. Haha lite pinsamt var det..
När vi kom hem till Frida lite senare satte vi oss och spelade TP. Vilket inte gick så bra eftersom frågorna är så sjukt svåra.. Så vi bestämde oss för att spela kort istället.. :)
Sedan var det såklart dags för MAT! :D Vi lagade tacos och hade det supermysigt!
Efter en hel del tv-tittandes och godisätande gick vi och la oss. :)
Och morgonen efter gjorde vi amerikanska pannkakor som var riktigt goda! :D

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2012-02-21 21:55:57

Konstigt att pannkakorna blev så goda... mästerkocken var ju i farten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela