KajsaDavida

Valentine's Day!

Publicerad 2012-02-14 12:28:59 i Allmänt,

Jag njuter verkligen av mitt lov kan jag ju säga! Jag vaknade vid halv nio och kunde inte somna om även om jag var trött. Men det gjorde ingenting för min pappa hade smsat mig och skrev att One Direction skulle vara med på tv4. TACK PAPPA!! :D Så jag kollade på det och sedan slog jag på några avsnitt av SATC. Förvånande? Inte så va. :)
Nu har jag kollat på Top Model och tar det bara lugnt. Om en timma ska jag ner och klippa mig. :)
Ja och det är ju alla hjärtans dag idag. Är det meningen at man ska vara glad eller ledsen över att man är singel nu? Själv är jag glad. :) Visst, man ser hur många som helst som är iväg någonstans med sin pojkvän/flickvän, eller de som köpt något till dem. Till exempel, en av min a bästa vänner Ellen, som är i Sälen (eller något sånt haha) men Johan. Det är verkligen gulligt tycker jag och jag är glad för deras skull. Men det är inget jag känner att jag behöver. :) Och DET känns bra. ;) Så jag tänker tillbringa den 14 februari 2012 med två äv världens bästa vänner. Frida och Jesper Kling. :) Det är minst lika bra som att vara i ett förhållande. Tycker iallafall jag.
Men till er som ska träffa den där lite mer speciella personen; LYCKA TILL! Och ha en superbra dag! :)
Puss!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela