KajsaDavida

3.

Publicerad 2012-01-26 09:31:28 i ,

Jag gör inte tvåan. För "shiping" är en grej som folk gör på Tumblr och jag vet inte hur jag ska göra det här.. (Jag tog den listan från en tjej på Tumblr. :)
Favorite Video Diary?
Hahahah ja, ni som inte är några "Directioners" vet förmodligen inte vad det är. Men när killarna var med i X-factor gjorde de en video varje vecka där de berättade vad som hänt och lite sådant. De tramsade sig också väldigt mycket och alla videorna är skitroliga! HAHAH! Så jag kan inte välja bara en.. Det finns småsaker i varje video som är sååå roliga.. Haha! Om någon vill kolla på dem så kan ni söka på "One Direction video diary 1" eller ja, 1-10 ;)
De är asroliga så ni borde kolla på dem. :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela