KajsaDavida

Bara för att.

Publicerad 2012-01-19 10:44:39 i Allmänt,

Bara för att jag ska ha något att skriva, slänger jag upp en sån här:

 

1. Ditt fullständiga namn: Kajsa Davida Ragnhage

2. Född: 1 Februari 1995

3. Höger- eller vänsterhänt: Höger

4. Vad tycker du mest om med dig själv: Att jag har lyckats skaffa mig de bästa vännerna i världen.

5. Något du inte tycker om med dig själv: Att jag har lätt för att bli väldigt sur/arg.

6. Humör just nu: Sjukt dåligt faktiskt.

7. Favoritgodis: Choklad och saltlakrits

8. Är det nåt du absolut inte äter: Fisk (äter en del, men inte mycket) och skaldjur.

9. Kläder just nu: Svarta jeanstights, linne och en tröja.. haha

10. Musik just nu: Lyssnar om och om och om igen på One Directions album i hopp om att bli gladare.

11. Vad sa du senast: Åååh, fml.

12. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen.

13. Sommarplaner: Jobba och åka till Turkiet med min Sofie.

14. Fisk eller badkruka: beror på hur varmt det är i vattnet..

15. Saft eller alkohol: Haha alkohol faktiskt, jag gillar inte saft..

16. Hur många kuddar sover du med: två.

17. Favoritväder: Riktigt sommarväder. (Inte som svensk sommar då, utan som det oftast är utomlands).

18. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mina vänner (hehe) mat, min säng.

19. Spelar du nåt instrument: Nope.

20. Morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart.

21. Sparare eller slösare: Beror på.. Fast mer slösare..

22. Bästa film: Just nu, V for Vendetta.

23. Tror du på liv på andra planeter: Jag vet inte.

24. Kommer du ihåg din första kärlek: Hahahah, ja det gör jag.

25. Älskar du henne/honom fortfarande: Ja men inte på det sättet.. Haha!

26. Har du några homosexuella vänner: Nej men jag vill verkligen ha en kompis som är det! (En kille alltså! hihi)

27. Tror du på mirakel: Njaaaa, jag vet inte det..

28. Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre.

29. Bio eller promenad: Beror på vem man är med. Om det typ en kille man ”träffar” så gillar jag inte bio. Då är det bara såå osocialt.

30. Är du kittlig: Jaa verkligen!

31. Snarkar du? Tror inte det.

32. Stjärntecken? Vattuman

33. Rädd för insekter? Njae, rädd är jag väl inte, men jag gillar dem inte.

34. Äckligaste insekten: Allt som har ben och de som inte har ben.

  1. Största svaghet: Hmm.. Jag gråter väldigt lätt.

36. Bästa bok? Skulduggera Pleasant.

37. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga.

38. Vad vill du jobba som? Flygvärdinna/Reseledare/guide

39. Chips, morötter eller godis? GODIS!! Gash

40. Pizza eller hamburgare? Pizza.

41. Skriver du dagbok? Nej

42. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? OHJA! Det finns många piercingar jag vill ha, men jag kan inte göra alla för det skulle inte vara snyggt.. Men jag vill helst tatuera en fin liten text antingen i nacken eller på revbenen. Och jag vill såå gärna ha hål i tungan.

43. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu är faktiskt mitt rum väldigt välstädat. :)

44. Gungar du på stolen? Nej. Däremot skakar jag benen hela tiden..

45. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Yes!

46. Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster.

47. Är du rädd för blod? Nej, men om det verkligen forsar ut från nånting så vill jag helst inte kolla.

48. Saltar du på maten? Inte ofta, nej.

49. Gillar du att sjunga? Ja, men jag önskar att det lät bra också..

50. Anser du att du är stark? Nej...

51. Brukar du sola? Ibland.

52. Vad gör du om du får hicka? Jag har hicka hela tiden och det går inte göra något åt, så.. Ingenting.

53. Röker du? Nope

54. Snusar du? Nein

55. Använder du knark? Absolut inte

56. Kaffe, te eller inget? Både och. Kaffe är mitt liv. Men te är gott ibland också.

57. Har du sömnproblem: Skulle jag väl inte säga, men det händer ofta att jag har svårt att somna.

58. Bästa vän: Frida, Ellen, Sofie, Annie, Jesper, Jesper

59. Andvänder du smink: Yes I do

60. Var hittade du den här listan: Hos min Fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela