KajsaDavida

Bra Kajsa!

Publicerad 2012-01-23 07:03:26 i Allmänt,

HAhaha jag var klar för att gå till bussen vid 06.45. Så jag smsade Annie och frågade hur det gick för henne och frågade om vi kunde gå. Då svarar hon: "Haha ska vi inte ta åtta-bussen?" Jo, klart vi ska, som vi gör VARJE måndag. :) Så nu har jag ungefär 45 minuter på mig att sitta och inte göra nånting. :) Bra där Kajsa.. Jag blir lite besviken på mig själv ibland. :( haha..
Jag tycker också att ni ska kika in på dena fina tjejens blogg som är riktigt fin och hon har dessutom en liten tävling i detta inlägg. :) Klicka på bilden för att komma dit!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela