KajsaDavida

It's okay not to be okay.

Publicerad 2012-01-22 13:17:46 i Allmänt,

Ojsanhoppsan! Hej dålig uppdatering!
Jag har inte riktigt orkat ta upp datorn för att blogga det senaste.. Jag har varit med folk hela tiden och inte alltid haft tillgång till en dator och att blogga ffrån mobilen är inte kul.. Iallafall..
Under de här dagarna har det hänt en del faktiskt, dock tänker jag inte skriva ut precis allt..
I fredags fyllde min älskade Jesper 20. :D Grattis i efterskott gubben! :) ♥
haha så söt!
Och inatt fick jag redan på en så sjukt hemsk sak. Det är helt ofattbart. Och det är just det jag inte tänker skriva om. Kan bara säga att jag tänker på fina Jennifer och hennes övriga familj. All kärlek till er! ♥
Frida åkte nyss hem. Jag har haft en bra helg med mitt lilla pucko. :) I fredags var vi hemma hos henne och chillade bara. Igår var vi lite med Annie. Vi åt pizza och flamsade som vanligt. Och sedan kom Räkis hit så vi tre kollade på skräckfilm och myste hemma hos mig. :)
Idag ska jag städa upp på mitt rum, plugga och kanske träffa min EllenPellen en liten stund sen. :)
Puss ♥

Kommentarer

Postat av: Addie Hero

Publicerad 2012-01-22 22:50:01

Hej, fin blogg!

Har fixat en tävling på min blogg, den avslutas redan imorrn!

Var gärna med och tävla här;

http://addiehero.blogg.se/2012/january/utkast-jan-16-2012.html



Ha en bra dag, puss!

/Addie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela