KajsaDavida

Feeling good!

Publicerad 2012-07-03 00:17:28 i Allmänt,

Jag har haft en superbra dag idag. :) jag tog det ganska lugnt i morse och duschade och fixade mig i ordning och så, sedan åkte jag in till Borås och mötte upp min underbara Robin som jag inte har skrivit om här innan, hihi. Men ja, Robin är en sjukt underbar pojke iallafall. :)))))))))) Vi åkte hem till honom så att han kunde duscha snabbt och sedan åkte vi till Bollebygd där Frida och Marcus mötte upp oss. Vi fyra gick och åt glass på ett glasscafé här och sedan åkte min Robin hem. :( Jag blir verkligen ledsen när han åker ifrån mig.. :(

Jag har iallafall en riktigt bra vecka framför mig. :D I morgon är jag nog här hos Frida ett tag innan jag åker hem. På kvällen ska jag träffa min Knubbis och kanske boka en resa till Turkiet. :D:D:D:D:D:D:D:D:D På onsdag ska jag nog också träffa henne. :D
På torsdag ska jag vara med min kusin vitamin Mandi och sedan torsdagskväll. :)
Fredag vet jag inte än hihi.
Men på lördag planerar Robin något för mig hihi.. Såå söt är han! :) Bästa!

Såå ja, ni vet var ni kan hitta mig i veckan. :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela