KajsaDavida

In kommer ting!

Publicerad 2012-06-12 17:43:08 i Allmänt,

Åh jag ska se Kapten Röd i morgon!!! :D:D:D:D

Haha jag minns när jag skulle se honom första gången. Jag hade knappt hört någon av hans låtar och jag hade bestämt mig för att jag inte gillade honom. Men efter vi hade hört honom ändrade jag uppfattning helt. :) Så ge allt en chans först säger jag. :D hihi!

Jag sitter i mitt nystädade rum och väntar på att tiden ska gå. Jag ska nämligen åka till Sexdrega för att kolla på Jespers match. (fyfan.. Jag HATAR det. Vet inte varlfr jag gör det egentligen. :(....) Men efter det ska vi hem till honom och kolla på någon film och vi båda är jävligt sugna på jordgubbar. Så vi får se vad som går att göra åt det hehe :D Jordgubbar är blend det godaste jag vet. ÅH SÅ GOTT DET ÄR!!

Hihi Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela