KajsaDavida

We're never going to be as young as we are tonight.

Publicerad 2012-03-24 16:44:56 i Allmänt,

♪♫ ♩♬  Youngblood YoungbloodI wanna be I wanna be Your youngbloodHeart beat here tonightYoungblood YoungbloodI wanna be I wanna be The wind that brings you back to life ♬ ♩ ♫♪

Glad tjej! Frida och jag såg Youngblood igår! :D Toppen! hihi! Riktigt bra är de! Jag orkar inte skriva vad jag gjort dessa dagar då jag inte uppdaterat. Hehe. Men jag kan ju bara säga att Frida och jag ska se younblood i morgon. JA vi ska se dem igen. :D:D:D Hahahaha!
Ja, jag är 17 år och har lätt för att bli kär i pojkband. Inget fel med det. :)

Puss!



GRR! Den killen alltså.. Farligt snygg! :) Till och med snyggare i verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela