KajsaDavida

Get to know me better! ;)

Publicerad 2012-08-07 21:32:10 i Allmänt,


Hahahha åh jag suger på det här med att blogga.. Jag skriver hela tiden att jag ska bli bättre men det blir fan ingen ändring. ;) haha! Så ni får leva med att det kommer uppdateringar då och då. ;) Såååå.. här får ni en lista. :D
 
 
10 favoriter:
Färg:
Grön och orange
Mat: Kan inte välja... Älskar kött dock.. Men typ baconpasta :D
Band: One Direction och Hollywood Undead
Film: V for Vendetta! (Jag är lite småkär i honom..)
Bok: Har läst så många bra böcker! T ex. Tusen strålande solar och en jag läser nu som heter Sommar I New York. :)
Sport: INGEN.. Hatar sport...
Årstid: Summer! :)
Veckodag: Alla dagar då vi är lediga från skolan :)
Glassmak: Choklad och lakrits :)
Tid på dygnet: Olika..

9 för tillfället:
Humör: Glad, :)
Smak: Kaffe :D
Kläder: Pyjamas :)
Nagellack: Inget :( har bitit av alla mina naglar igen :( fml.
Tid: 21.09
Omgivning: Mitt vardagsrum :)
Irritationsobjekt: Att min hemtelefon knappt funkar :(

8 första:
Bästa vän: Annie :)<3
Husdjur: Aldrig haft något :( om inte mitt gosedjur räknas...
Piercing: Öronen
Förälskelse: Anton Lundin :)
Musik: Typ  låtar från Hits For Kids-skivorna :D
Bil: Har ingen :(
Kyss: Första RIKTIGA kyssen, Anton Karlsson!

7 senaste:
Godis: Någon lakrits-sak...
Mat: Baconpasta (a)
Dryck: Kaffe :D
Biltur: Från jobbet hem innan :)
Kyss: Robin, igår när han åkte hem :)
Spelad låt: Just a dream - Nelly
TV-program: Simpsons :D
 
6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Japp!
Brutit mot lagen:
Jao
Blivit arresterad:
Nä :D
Badat naken:
Bara i badkar :D
Varit med på TV:
Nee :(
Kysst någon du inte känner:
Ah

5 nej tack:
Kläder:
Jag är i stort sett en "allätare" när det kommer till kläder. :D
Mat:
Fisk och skaldjur...
Musik:
Typ rap..
Dryck:
Whisky...
Personlighetsdrag:
Personer som är kaxiga/tykna första gången man träffas...

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Jobbade, åt mat, kollade på film och satt vid datorn.
Du kan höra just nu:
Klockan i köket, Ellens röst i telefonen, tv:n och mina knappar på datorn. :)
Du inte kan leva utan:
Personerna som står mig nära, kaffe, mat och min datorsängochtelefon :D:D:D
Du gör när du har tråkigt:
Äter om det finns mat, sätter mig och läser, spelar på telefonen eller kollar på tv.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Frida, Ellen och Sofie <3
Du tycker om:
Harry Styles, Johnny Depp och Danny Murillo :DDDDD
Du inte gillar:
För det skriver jag NOG ut här :)
 
2 val:
Kaffe eller te:
KAFFEEEE
Vår eller höst:
Båda faktiskt :)

1 önskan:
Bo i New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela