KajsaDavida

I've been thinking about you..

Publicerad 2012-05-13 11:55:06 i Allmänt,

Jaa vad händer i mitt liv just nu? För det mesta taggar jag inför Italien-resan. :) Vi åker ju på onsdag och jag kommer förmodligen inte kunna blogga då. (Jag vet att jag inte bloggar ändå, men tänkte att där nere händer det lite mer och då är det lättare och roligare att skriva).

Jag sitter i soffan nu har precis spelat sims. Jag funderar på att poppa popcorn och sätta mig i ett fotbad framför en bra film innan jag börjar packa. Sofie och Pontus skulle komma hit och hjälpa mig men ingen av dem kommer än på ett tag, då kan jag lika gärna chilla lite först.

Jag är på lite halvdåligt humör idag. Jag orkar typ inte prata med någon alls. Bara så ni vet varför jag kanske inte svarar om någon skriver till mig eller något.. GASH! Hatar att vara på sånt här humör så får väl försöka skärpa mig och hoppas på att det blir bättre senare. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela