KajsaDavida

DÄR kom det..

Publicerad 2012-05-04 10:55:07 i Allmänt,

Jag vet att jag inte har uppdaterat alls.. Kommer nog inte ihåg allt jag gjort sedan dess. Men jag kan berätta lite av det roligaste jag minns så får den som vill läsa. :) Inga bilder heller. ROLIGT VA?!

I lördags åkte jag till Bollebygd, till bästis. Hon duschade och sedan fixade vi i ordning oss för att sedan ta bussen till Fritsla där Ronnie hade fest. Dock hade vi inte så kul där så vi tog 22.45-bussen där ifrån till Borås där vi fick vänta ett tag innan gulle-Albin kom och hämtade oss. Det som var tänkt då var att vi skulle åka hem till Andreas och vara där med lite folk men Frida och jag hoppade av vid parkgården där det var fest. Vi träffade lite folk där innan vi drog oss vidare till Andreas. Han fick laga mat till oss för vi var hungriga hihi. Sedan skjutsade Albin hem oss till mig. Då var klockan runt två men inte stannade i hemma för det. Jag pratade med en kompis som bad oss gå ner och möta dem vid bussen och sedan följa med till en som heter Rickard. Vi hade skitkul där och när vi väl kom hem senare var klockan halv sex och DÅ kände vi att det var dags att sova. :)

Efter några timmars sömn väcktes vi av att Sofie ringde mig runt tolv och bad oss åka in till stan för att möta henne. Så vi tog 13.10-bussen in. Vi tog en fika på Viskan (standard) och åååh han som jobbar där!! SÅ SNYGG!! En del vet vem jag menar. Hihi! Bra jobbat Viskan, som har lyckats anställa så snygg personal. :* Sedan gick vi runt på stan lite och hade det allmänt mysigt. Sedan åkte vi hem och kollade på en film. :)

I måndags gick vi upp tidigt för att åka till Mark med Nathalie. Vi åkte till skolan för att träffa lite folk och sådant. Eftersom Mark är bortglömda så de inte fick ledigt hihihihihihih!!  Skämt åsido.
Som sagt träffade vi massor av roligt folk och åt god lunch med några. :D Sedan åkte Frida och jag hem till mig för att fixa lite. Lite senare kom Rickard (Fridas bror) och Andreas (Rickards kompis/Fridas och Rickards plastkusin eller vad det är..). Vi åkte ut till Strömsfors, av alla ställen, där jag skulle ha drilluppvisning. Sedan åkte vi + Soffieproppis hem till mig där Sofie och jag bytte om fort som vinden så att vi sedan kunde åka till Borås för att KANSKE hinna se kortegen. Gorde vi det? Nej.. Vi såg typ de fyra sista vagnarna precis i slutet. :( Sedan åkte vi hem hehe..

Tisdagen börjae jag med att drilla på torget. Så Frida gick till Annie och Ante. Efter drillen gick jag hem och städade mitt rum. Det var min tisdag...

Pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela