KajsaDavida

Don't play games with a girl who can play em' better.

Publicerad 2011-12-08 12:36:40 i Allmänt,

Oj vad den här dagen har gått fort. :o Haha knas! Dock kommmer förmodligen sista lektionen vara dryg eftersom det är en timma och 40 min historia. GASH! Jag går under varje torsdagseftermiddag..
Haha.. Sen när jag kommer hem ska jag vara duktig och plugga och stryka min tvätt. :)  Ibland händer det något bra med mig. Även om man inte alltid kan tro det. ;)
Och jag fattar inte det här med Harry och Caroline. (För er som inte vet vad jag menar så är det Harry Styles från 1D, han är 17 år och dejtar Caroline Flack som är 32 (?!))
Jag har inget problem med Caroline. Inte alls faktiskt. Det är hennes ålder jag stör mig på. Och hon säger själv att Harry är väldigt mogen för sin ålder. Hmm.. Han skrattar så fort han hör ordet "pussy".. Yeaaah.. Nej usch det gillar inte jag. Fast om Harry är glad och verkligen gillar henne så är det ju bara att acceptera. Även om jag inte vill.
Och jag är nog inte den enda som inte gillar det de håler på med. Men ändå.. HAHA!
Och till er som tycker det är jobbigt att jag skriver mycket om dem. Min blogg, jag bestämmer helt vad som ska stå här. :) Så lev med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela