KajsaDavida

Shalalala

Publicerad 2011-10-25 20:46:32 i Allmänt,

Jag slänger även in den här! Jag tänkte börja med den i morgon, för skojskull!

Dag 01 - Presentation av dig själv

Dag 02 - Din familj

Dag 03 - Dina svagheter

Dag 04 - Din bästa vän

Dag 05 - Den du beundrar

Dag 06 - Framtida planer/drömmar

Dag 07 - En bild på dig i nutid, en för ett år sen och ytterligare en för 1 år sen

Dag 08 - 15 små fakta om dig

Dag 09 - 5 olika outfits

Dag 10 - Dina top 5 låtar på spotify och varför

Dag 11 - Hur ser ditt perfekta liv ut?

Dag 12 - Ditt stjärntecken och om det passar med din personlighet

Dag 13 - Saker du är stolt över, som du är och saker du gjort

Dag 14 - Hiss och diss denna senaste månaden

Dag 15 - 5 kändisar du tycker är snygga

Dag 16 - Tre favoritfilmer och varför

Dag 17 - Önskelista av saker just nu

Dag 18 - Mål för veckan som kommer

Dag 19 - Något/Någon du saknar

Dag 20 - Dina frisyrer/hårfärger du haft genom livet

Dag 21 - Hur ser din relationsstatus ut just nu och om du är nöjd med det

Dag 22 - En text där du beskriver lycka eller du känner att du lever

Dag 23 - Din sport och hur mycket du satsar på det. Om du inte sportar, andra fritidsintressen

Dag 24 - Favoritcafé och varför

Dag 25 - Bilder och beskrivning där du bor

Dag 26 - En viss tid du vill uppleva igen

Dag 27 - Hur ditt rum ser ut just nu

Dag 28 - En tid du velat slippa uppleva

Dag 29 - Dina kläder just nu, vädret just nu med bilder och ditt humör just nu

Dag 30 - 5 saker du ser fram emot just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela