KajsaDavida

Publicerad 2012-04-04 21:30:32 i Allmänt,

Ja, som de flesta förmodligen vet nu, så gick min älskade morfar bort igår. Därför hoppas jag att folk förstår att jag inte orkar uppdatera så mycket nu.
Jag tänker inte skriva vad som hände eller något sådant. För det är väldigt jobbigt och jag känner inte att det är superviktigt för er att veta. Förmodligen kan jag berätta om någon frågar mig om vi träffas. Men inte här.
Men även om jag inte är på humör så tänker jag försöka blogga lite mer nu under lovet och speciellt nu den här helgen eftersom den kommer vara grym.
I morgon är det Almåsdagen vilket innebär att vi på skolan gör massa olika aktiviteter, får frukost på morgonen och dagen avslutas med någonting i aulan. Efter skolan ska Fridisen och jag gå på bio. American Pie: The Reunion. Åh vad jag vill seee deeen! Pontus sa att den var asbra så jag ser fram emot den.
Nu måste jag fixa mig inför kvällen och sedan ska jag lägga mig i sängen och fixa lite inför morgondagen.
Puss
"I pray to God, that he will keep you forever."
Morfar ♥

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-04-04 21:44:42

Jag älskar dig! <3

du är världens bästa, på alla sätt & vis.

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela