KajsaDavida

asdfghjkl, yes

Publicerad 2012-02-02 12:56:09 i Allmänt,

Min födelsedag igår var väldigt bra. Jag blev väckt av min fina familj och min syster gav mig två presenter. En ring och en tröja. Sedan gick jag upp och gjorde mig i ordning som vanligt. Klockan åtta möttes Annie och jag utanför Andreas lägenhet. Då kom Jesper och Johan ner och vi fick åka med dem till Borås. (Johan skulle till högskolan och Jesper skulle hämta Andreas.) Jag fick ett presentkort av Jesper. Jag ska få spa och massage och hans mamma. :D När vi kom till skolan hade tjejerna i vår prallellklass blåst upp ballonger, de blåste serpentiner på mig och sjöng för mig. Jag fick även en cupcake med ett ljus i, en cheese balls-påse av Frida och Annie och Fridas bror Rickard hade köpt en målarbok till mig.. Jag slutade skolan klockan tolv och gick då till Viskan och fikade med min andra Jesper. Sedan åkte jag hem och gick upp till Andreas lägenhet och var lite med Jesper och Robin och sedan var det dags att åka upp till drillen. När jag kom hem där ifrån hade mamma och pappa lagat fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisesås. MUMS! Och min syster gjorde fruktsallad till efterrätt. :)
TACK till alla mina fina vänner som gjorde min dag underbar. :) ♥

Ingen snygg bild, men man ser den fina cupcaken jag fick. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela