KajsaDavida

If it's meant to be, it will be.

Publicerad 2012-02-12 22:27:45 i Allmänt,

Jag ska verkligen försöka blogga bättre nu på lovet! Det skulle jag behöva.. Haha jag vet inte varför jag inte bloggar faktiskt. Jag tänker på det varje dag men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om.
Då kör jag väl på det vanliga; Vad har jag gjort idag?
Jag har kollat hela säsongen av awkward, (serien jag ÄLSKAR som går på MTV), jag har städat upp lite här hemma, duschat och fräschat till mig lite, träffade några och nu har jag kollat på film. Dessutom kom mina föräldrar hem från en vecka i Spanien. Mm, ne, känner mig inte alls blek. Mina föräldrar har en tendens att bli SUPERBRUNA när de är utomlands. Mm TACK för den, mamma och pappa. :( jag hänger med er nästa gång. Okej? Bra! Tack! :)
Och ja, jag städade idag bara för att de kom hem. Hihi!
Den filmen jag kollade på nyss heter Easy A och jag lånade den av min Frida. Grymt bra var den. Har velat se den länge nu och hade höga förväntningar, som den uppfyllde. :D Dock är det nog en film som passar tjejer bättre än killar. Så tjejer, den rekomenderar jag! :)
Söndag är det idag också! Har dock ingen "söndags-ångest" för det är ju en veckas lov nu!!! :D Åh så underbart! :)
Min vecka ser ut ungefär såhär:
  • Måndag: Sola, boka klipptid, kanske ta en fika med någon om han/hon vill? Hihi!
  • Tisdag: Ja, det är ju alla hjärtans dag och jaaaag är singel, så har ingen att träffa. Därför blir det mys med Jesper och Frida. Blir förmodligen massa film. ;) Sola igen kanske?
  • Onsdag: Ingen aning! Bara att höra av sig om man vill göra något. :)
  • Torsdag: SPA och massage på Divya Spa med syster, mamma och faster. :)
  • Fredag - Söndag: Sover hos älsklingsFrida med älsklingsAnnie. Vi ska ha supermysigt och på lördag kommer alla andra tjejerna från Fridas klass (Annies och min parallellklass) och då  har vi tjejkväll! :D Såå mysigt! :) Kanske sola på fredag innan vi åker till Frida?
Jag tror det kommer bli ett grymt lov och jag ska verkligen njuta av alla dagar! :)
Det blev ett ganska långt inlägg ändå. ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela